poniedziałek, 20 lutego 2017

Jajecznica ze szpinakiem



Po długiej przerwie, wracam do tego o czym zamarzyłam w ubiegłym roku. Przez ten czas duużo gotowałam, robiłam więcej zdjęć i chyba zaczęłam większą uwagę przykładać też do zdjęć. Zdjęcie robione telefonem bezpośrednio nad talerzem może i czasem wyjdzie i może uda się zachęcić innych do zrobienia takiej potrawy, ale chyba nie zawsze:) mam dla Was przepis na jajecznicę ze szpinakiem.  U nas robi się ją dosyć często- latem sięgamy po świeży szpinak, w okresie zimowym korzystamy z mrożonego.

Jajecznica ze szpinakiem



  • 3 jaja
  • 1 łyżka 
  • kawałek brykietu ze szpinaku Hortex
  • pieprz i sól do smaku
Na patelni rozgrzać masło i wyłożyć szpinak. Gdy się rozpuści dodać rozkłócone jaja-całość podsmażyć do osiągnięcia ulubionej konsystencji.



Mój dzień z Hortex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz